.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : متاسفانه در سال هاي اخير بابلسر، بهنمیر ‏و هادی شهر، بسیار بیشتر از قبل از شاخص ‏های توسعه فاصله ‏گرفته اند و این وضعیت ‏برای من که ۸سال بالاترین مدیر اجرایی ‏شهرستان بودم، نگران کننده است.‏.... بابلسر، بهنمير و هادي شهر از كمترين ‏اعتبارات ملي برخوردارند
شمال نیوز : متاسفانه در سال هاي اخير بابلسر، بهنمیر ‏و هادی شهر، بسیار بیشتر از قبل از شاخص ‏های توسعه فاصله ‏گرفته اند و این وضعیت ‏برای من که ۸سال بالاترین مدیر اجرایی ‏شهرستان بودم، نگران کننده است.‏....(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شهرداری مرکز استان با حضور مسئولین دوائر و واحدهای شهرداری برگزار شد .... برگزاری معارفه مدیران جدید شهرداری ساری + تصاویر و رزومه
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شهرداری مرکز استان با حضور مسئولین دوائر و واحدهای شهرداری برگزار شد ....(ادامه)
 با تصميم شوراي نظارت بر صداوسيما، کميته‌اي تشکيل شد تا بر ويژه‌برنامه‌هاي انتخاباتي صداوسيما نظارت کند. 
برگزاری مناظرات انتخاباتی قطعی شد/ برگزاری سه مناظره 180 دقيقه‌اي بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 96(خبر)
با تصميم شوراي نظارت بر صداوسيما، کميته‌اي تشکيل شد تا بر ويژه‌برنامه‌هاي انتخاباتي صداوسيما نظارت کند. (ادامه)
تاييد صلاحيت 42 درصد داوطلبان مجلس
حدود 42 درصدداوطلبان دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در هيئت نظارت استان ها تأييد شده اند. (ادامه)
رایزنی اصلاح‌ طلبان با مديران صدا و سيما
حسين كمالي، دبيركل حزب اسلامي كار در شوراي‌عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان مسووليت كارگروه سياستگذاري و راهبردها را به عهده دارد. او روز گذشته طي گفت‌وگويي به طرح دغدغه‌ها و برنامه‌هاي اصلاح‌طلبان براي ورود به مجلس پرداخت.(ادامه)
شکایت‌های دولت و دانشگاه آزاد از صدا و سیما به جریان افتاد
اعتماد نوشت: شکایت‌ها زیاد بود و اعضا کم؛ سه شکایت دولتی‌ها و یک شکایت دانشگاه آزاد از رسانه ملی در حضور تنها نیمی از اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما بررسی شد.(ادامه)
محسن هاشمی: نه چپم نه راست
او را بايد شبيه‌ترين فرد به پدرش در خانواده دانست؛ فرزندي كه نه‌تنها مانند پدر دغدغه توسعه پايدار ايران را دارد كه براي هر كاري از او مشورت مي‌گيرد.(ادامه)
پیامکهای مشکوک به نمایندگان بخاطر 1 طرح
مایندگان مجلس با بررسی اولویت طرح ادغام شورای فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی موافقت کردند که بر این اساس کلیات این طرح در جلسه سه شنبه 22 اردیبهشت مورد بررسی قرار می‌گیرد. (ادامه)
درخواست ۶ نماینده اقتصاددان از روحانی
چرا باید اجازه داد برخی دستگاهها به اقتضاي منابع مالي در اختيار، درآمدهاي اختصاصي و توان جذب اعتبارات عمومي، با استفاده از سازوكارهاي قانوني و حتي غيرقانوني به دسته ای از کارکنان خود حقوق و مزايا ویژه بپردازند؟ کاری که مردم را روبروی هم قرار میدهد وکشور را در معرض معضلات قرار خواهد داد. این پدیده عمدتا به این خاطر رخ میدهدکه پزشکان متخصص قوی ترین لابی کشور را در اختیار دارند که وجود درآمد اختصاصي، جمعيت كم و غيرمحسوس بودن تغييرات دستمزدي آنها در كل سرجمع اعتبارات بودجه، امکان این امتیازطلبی را برایشان فراهم میکند .(ادامه)
شكايت جديد دولت از صدا و سيما
اين‌بار دولت بيش از ساير مواقع انتقاد دارد كه نامه رسمي فرستاده است. اگر در گذشته اختلاف بر سر انتخاب مجري و اين‌گونه مسائل در گفت‌وگوهاي رييس‌جمهور با مردم بود اين‌بار اختلاف‌ها بيشتر شده است.(ادامه)
شكايت جديد دولت از صدا و سيما
(ادامه)
پشت پرده مستند تخریبی علیه روحانی
(ادامه)
نامه مشاور روحاني به صدا و سيما
(ادامه)
چرا مرتضوی مدعی تامين‌اجتماعی شد؟
(ادامه)
مرتضوی: من از تامین اجتماعی طلبکارم!
(ادامه)
سید رمضان شجاعي كياسري گفت: صداوسیما یک رسانه ملی است و دربرگیرنده نظرات تمامی افكار و عقاید جامعه باید باشد اما در حال حاضر این سازمان از رسانه ملی به حد یك تریبون برای یك جناح تبدیل شده است ...

 


صدا و سیما به مجلس پاسخگو می شود
سید رمضان شجاعي كياسري گفت: صداوسیما یک رسانه ملی است و دربرگیرنده نظرات تمامی افكار و عقاید جامعه باید باشد اما در حال حاضر این سازمان از رسانه ملی به حد یك تریبون برای یك جناح تبدیل شده است ... (ادامه)
تخلفات گسترده مالي در تامين اجتماعي
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي یکشنبه
(ادامه)
رابطه «الهام» با عزل و نصب‌هاي دولت!
(ادامه)
شمال نيوز: حجت‌الاسلام و المسلمين سيدابراهيم رئيسي از قوه قضائيه با اكثريت آرا به عنوان رييس، سيدرمضان شجاعي كياسري به عنوان نائب رييس و بيژن نوباوه وطن نيز از قوه مقننه به عنوان دبير شوراي نظارت انتخاب شدند.
شجاعي نايب رئیس شورای نظارت بر صداوسیما شد
شمال نيوز: حجت‌الاسلام و المسلمين سيدابراهيم رئيسي از قوه قضائيه با اكثريت آرا به عنوان رييس، سيدرمضان شجاعي كياسري به عنوان نائب رييس و بيژن نوباوه وطن نيز از قوه مقننه به عنوان دبير شوراي نظارت انتخاب شدند. (ادامه)
اخبار پليس مازندران در هفته اي كه گذشت
(ادامه)
واکنش رییسی به ادعاهای متهم پرونده آریا
(ادامه)
نگاهي به انتخاب امام خامنه‌اي به مقام ولايت فقيه (ديدگاه)
(ادامه)
جوانفكر به يكسال حبس محكوم شد
(ادامه)
پيشنهاد اختصاص يارانه به چادر مشكي
(ادامه)
حسینیان: لاريجاني و قاليباف اصولگرايند؛ ولي نبايد در مركزيت اصولگرايان باشند
(ادامه)
دانشجویان به آقایشان چه گفتند؟
(ادامه)
واکنش شریعتمداری به برخی اظهارات لاریجانی
(ادامه)
اختصاص 40 ميليارد تومان به فرهنگ گيلان
(ادامه)
آخرين اخبار از ادغام وزارتخانه‌ها
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.272 seconds.